Vår tid i Göteböörg!

Jag fick nyss en liten film av Sonja, som handlar om vår vistelse i Göteborg. Eller det är bilder från början till start, samt material där jag dansar sexig och förförisk cowboydans i lekparken(eller öknen, som vi vildar föredrar att kalla det).


Tänkte att jag kanske kunde lägga ut det så att ni också får se. Men jag vet inte. Eller? Ni har ju redan sett vår knarkfilm. Den var en mental ansträngning och en riktigt hård nöt att knäcka eftersom vi fick gräva så pass djupt i våra känslor för att få fram rätt klang. Ska det räcka så? Njä. I dont think so!



 

Vassego!

 

Det är tråkigt att vara hemma litegrann faktiskt.

 

 


Kommentarer
Postat av: pubes

ser ut som att ni har haft det jätteskoj iaf! jag vill också ha en syster att hälsa på! >.<

2010-05-04 @ 01:06:25
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: JenPen

Såg den på burriburr. Så jävla kul.Håller med pubes att det vore trevligt med en syster...suck

Kram från JenPen

2010-05-04 @ 10:05:53
URL: http://metrobloggen.se/jenwiththepen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0