What will happen, brotha?

Jag har en klump i magen av obehag. Jag vet inte varför, men det känns som om något kommer att gå väldigt fel. Ja eller riktigt bra, vad vet jag. Men varför detta obehag då? Bra fråga. Vi lägger det åt sidan och skiter i det totalt!


Jag har skrivit upp mig i en bostadslista(på tiden, tjohej). Det lär ta flera år innan man kommer åt något som är rätt, men det får väl vara isånnafall. Mitt liv är som en gåta för tillfället, jag vet inte vad jag ska ta mig till senare.

Jag har dock saker att se fram emot ; Besök av Sonja i helgen, sommarjobb och att få åka hem till Vilhelmina i Juni/Juli. Eventuellt skola om det går som det skall.

Jag vet inte vad de tyckte om min korta text(fick skriva en kort text om en människa jag aldrig glömmer) och de ska höra av sig i veckan.



Nej vettefan. Man kanske ska skita i allt och vika ut sig i Slitz istället(som om det vore enklare).


Glad studenttjej?

 

Eller glamourmodell? (SLITZ!!!)

 

De kanske tänder på mulliga modeller utan tuttar i framtiden. Man vet inte!

 

 


Kommentarer
Postat av: sonjaa

oh bejby bejby!

2010-05-10 @ 17:12:08
URL: http://mama.nu/blogg/sonjas-blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0