Wishing list

Snart är det min födelsedag, och jag tänker göra en liten lista på saker jag vill ha/önskar/köpa inom en snar framtid.

1. Sällskap


2. Kläder


3. Kosmetiska saker, snygga saker. Ja tex lösögonfransar eller något annat tjejigt. Kanske örhängen?


4. Tårta


5. Film/filmer, men inga romaniska komedier. Drama, visst. Men äälskar monsterfilmer.


6. Något personligt, hemmagjort eller vadsomhelst. Sånt uppskattas alltid av mig! Även om det är fult som fan och något jag aldrig kommer att använda. Tror jag.


7. SL-kort eller något, så att jag kan transportera mig i Stockholm utan att behöva stämpla mitt lea kort.


8.
Sportbh, men det räknas kanske till klädeskategorin. Jag vet inte! Men jag vill ha en iallafall.


9. Foton! Ja på barnen mina syskon har eller något. Helst dem och inte främmande barn. Det vore skumt.


10. Eller ett roligt sms! Roliga sms är roliga. Och det uppskattas också givetvis.




Jag kommer inte på något mer. Men ni får såklart ge mig en ny lägenhet eller en Rolex-klocka. Det är inget krav på att det måste vara billigt, inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0