Kall frustation

Nu sitter jag i min lilla lägenhet i Solna och svettas som ett djur. En panda kanske. Eller en bysonoxe, de ser rätt dräggiga ut. Hursomhelst så är det ingen brist på värme i det kalla vinterlandskapet Stockholm! Golvvärmen tycks göra sitt jobb.  


Det är vinter, ja! Mängder av geggig och blöt snömassa som ligger på marken och penetrerar skorna likt snuskiga lastbilschaffisar. Inte ens i Norrland är det såhär hemskt!


Jag kanske överdriver en gnutta dock. Men snön finns där. Som en heltäckningsmatta i det stora kollektivboendet. 



Nu ska jag fortsätta att se på en film! Imorrn ska jag ut och röra på mig. Att sitta inne och dricka cola lär ju inte hålla de 22 kilo jag tappat borta precis. Argh! Frustation! Nya tag. 


tah tah 


Kommentarer
Postat av: teckningsbloggen

en panda kanske ! med avhugget huvud!

2010-11-10 @ 21:53:34
URL: http://teckningsbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0