Sci fi mässan

Ja då har man varit på den beryktade Sci fi-mässan och vandrat runt i cirklar. Det var ganska intressant, minst sagt. Stället var beblandat med både monster, dockor och porr. Just det. Porr. "Sommaren med Vanja", svensk gladporr när den var som bäst fanns som planch. Skulle vara något som passat fint som tavla i mitt rum. Ångrar som fan att jag inte slog till!


Mässan var mindre än vad jag hade förväntat mig. Köerna till autograferna var nästan obefintliga. Och så kostade det dessutom 200 spänn för att få ett foto signerat. Nej tack. Jag stod och velade ett tag som en slapp gammal apa med prostataproblem, men beslöt mig sedan för att skita i det helt.

Men istället för att få en autograf, så ville jag ta ett kort med Robert Englund. Sedan i all hast, beslöt jag mig för ett foto med Edward Furlong också. Vi blev bästisar på en gång!! We´ll keep in touch guys!









... och så tack till Daniel som ville hänga på !




Daniel är killen till vänster. Andra vänster.


Kommentarer
Postat av: sonja

ja man ser ju verkligen er tightness!

2010-11-28 @ 18:22:57
URL: http://teckningsbloggen.se
Postat av: pubes

men åååååååååååååååååh, du skulle ha slagit till på affischen! den hade ju varit KING! =D



alltså jag vet inte om jag hänger med, men eftersom du skriver tack för att daniel följde med.. är ni inte tillsammans längre?

2010-11-28 @ 19:08:57
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får skicka in bilderna till se och hör så kan du ju vinna lite kosing för veckans bild, där skickar folk in bilder när de fotat sig med olika kändisar, typ Kicki Danielsson eller Måns Selmerlöv, du vet...bla bla bla ..du har chans att vinna babe, det är bara det jag vill säga, jag menar 1000 spänn för veckans bild är väl inte fy skam, bilden finns ju redan publicerad här, å så skickar du in den andra bilden veckan därpå å vinner 1000 kr till...lättförtjänta pengar Gumsi!!! kram på räh

2010-12-02 @ 20:53:21
Postat av: Anonym

Åhhh glömde säga att ovanstående tips kom från mig/Sessan

2010-12-02 @ 20:54:17
Postat av: Anonym

tror iallafall att det är 1000 kr, kan var 500 oxå, nej jag tror baske mig det är 1000 spänn

2010-12-02 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0