Sci fi och hjärtfel

Åh, vilken härlig dag! Vinden viner, snön ligger tät på marken och fåglarna pippar i träden!

Jag laddar kameran och skall dra ner på Sci fi-mässan i Älvsjö. Ska bli intressant. Alla som hade velat följa med bor i Vilhelmina, tråkigt nog. Resten har inte hört av sig:P Men jag ska försöka fota/filma litegrann. Lär ju vara ett Eldorado för nördar.
 Me included.

-

  Hjälpte min moster att flytta igår, och en sak insåg jag : Kommer inte att sakna resan hem till deras hus. Det tar fasen 10 minuter att gå från busshållplatsen dit. Om man går normalt då, dvs. 
  
Fast igår när vi höll på att missa Roslagsbanan till Åkersberga fick Daniel dra till med att jag hade hjärtfel till konduktören så att de skulle vänta och låta mig bestiga tåget.
" Hon kan inte springa, hon har hjärtfel. Snälla vänta". 

Jajja! Har kanske inte den bästa motionen. Not proud of it.






Kommentarer
Postat av: pubes

hahahaha! så jävla king! xD

2010-11-28 @ 13:15:33
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0