Biggest loser

Jag har knappt tänkt på det nuförtiden, men efter ett snack med min syster står det klart att jag känner mig betydligt bättre efter min viktminskning. Jag fick t.o.m. en bild att relatera till mina forna känslor och former!

Sonja säger:
har du gått ner nåt mer?

Vanja Abris säger:
Jag känner mig lättare, och kan dansa och springa som en fjäder och jag har ingen valk på magen längre som hänger över byxkanten

Sonja säger:
ha ha kan tänka mig det. Du är inte som de där varelserna i femte elementet längre "time not important, only life important"



Tack, Sonja


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag vill inte låta som en snuskig stalker (är egentligen din syster jag stalkar... fast det verkar ömsesidigt.) men shit manhattan vilken pudding du är!

2010-12-01 @ 21:03:04
URL: http://knacktspader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0