Ett rum fullt av persier

Persiennerna har man i fönstret, här hemma hos Daniels vänner är det persier från Iran som springer runt i lägenheten. Att hänga dem i fönstret skulle anses som rasistiskt, och jag är inte rasist!!!

Jag ser allmänt slapp ut, och det kan bero på att jag delvis är detta


Daniels mamma och pappa åker till Iran imorrn, på Daniels födelsedag. Väldigt passande. För att fira detta tänker Daniel gå på en deprimerande konsert på Söndag.




Jag får ta å baka en tårta för att trösta min gode kamrat!





Orkar inte skriva mer ! Såg att jag hade 29 läsare idag. Grejt!






Kommentarer
Postat av: Sessan

Hahaha jo du kan du, när du verkligen anstränger dig! Köpte förresten en likadan tröja till Lukas, men en långärmad!!! ha det gott½! Älskar dig! Kram

2010-10-08 @ 23:23:43
Postat av: Anonym

vanja, jag kollar din blogg varje dag! (inte for att jag ar uttrakad, utan for jag gillar dina updateringar) men du maste borja skriva mera! i wanna know everything =) pusspuss, mimmi

2010-10-12 @ 18:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0