Hair Cut

Idag så gick jag till frisören i Kista för att fråga om man kunde ljusa upp håret lite. Jag tycker att det blev lite rött, inte så mycket ljusare som jag tänkt mig till en början. Vad jag fick till svar?

Jag har tidigare skrivit om det ->HÄR <-

- Vad menar du? Berätta för mig vad du VILL att jag ska GÖRA? Vad vill du att jag ska GÖRA?
Det GÅR INTE.

Att de säger att det kan bli dåligt om man bleker det mer, förstår jag ju givetvis såklart. Men att komma dit och i princip bli utskälld för att man frågar är bullshit! Jag gick därifrån och mådde nästintill illa. När jag vände mig om så stod hon och såg förbannad ut, samt drog i sitt hår på samma ställe som hon drog i mitt för att gestikulera för sin kollega om min "Dumma fråga".

Kan såklart blivit missförstått från min sida, men det var ungifär så jag tolkade det. Så efter att ha ringt till min mor så bestämde jag mig för att gå tillbaka och berätta för henne hur jävla illa jag tyckte att jag blivit bemött.



Hon stod och såg aningslös ut och blev irriterad. Men när hennes chef kom och ställde sig för att lyssna, så lugnade hon ner sig och bad om ursäkt. Plus att hon gav mig en fjantig och tillgjord kram för att släta ut det hela.

Jag berättade för hennes chef att hela frisörupplevelsen var fruktansvärd och att det hela tiden gjorde väldigt ont när hon drog i mitt hår när jag var där sist. Hon var inte försiktig för fem öre och tvättade dessutom mitt hår i kallvatten. Mysigt! Han bad mig komma tillbaka om 2 veckor så skulle han fixa till det.



Jag har aldrig varit med om en värre frisörupplevelse någonsin, och jag överdriver inte. Från början till slut = ren tortyr! Jag kved och satt nästan och grät i stolen. Så jävla hemskt var det.


Om ni åker till Kista, klipp er inte på "Hair Cut". Speciellt inte hos en lång Iransk/turkisk/arabisk kvinna med långt svart hår. Hon var inte speciellt trevlig, och fick mig att känna mig dum i huvudet. And im not, inte denna gång iallafall haha!



Kommentarer
Postat av: pubes

men gud! haha! jävla morsk du var som gick tillbaka! men det är alltså chefen som ska klippa dig nu?

2010-10-04 @ 08:09:36
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: JenPen

Så jäklans stort av dig att gå tillbaka.Det är det inte alla som hade gjort. Hoppas hon fick sig en avhyvling av sin chef/man/kusin/syssling eller vad de hade för relation och släktskap.

Kram på dig.

2010-10-04 @ 09:23:55
URL: http://metrobloggen.se/jenwiththepen
Postat av: burriburrsonja

oh my fuckin lord

2010-10-04 @ 15:13:38
URL: http://burriburr.se
Postat av: Martina

sjukt bra av dig att gå tillbaka och säga till Vanja!

2010-10-10 @ 22:57:26
URL: http://whatsthebuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0