Howdy howdy

Howdy how där partners!


Vad har jag att förtälja i dagens bröstinlägg? hihi...bröstinlägg.

Det har inte hänt så jävla mycket. Jag har intervjuat en man på Audio Video i Åkersberga, för att kunna göra ett personporträtt. Det är svårt. Och så har jag jobbar sammanlagt 26 timmar i helgen.

Och idag ska jag skaffa mig ett pass! Har försökt att styla trynet och så att man kan se någorlunda respektabel ut. Men känner jag mitt fotogeniska-jag rätt, så kommer jag att se exakt likadan ut som på mitt allra första ID-kort. Som en sur liten ragata med jättekort frisyr.

Dock har jag långt hår nu. Och så är jag inte blond och översminkad heller. Och så är man inte 15 år längre.

Aye, what the hell.




Denna fejja skall förevigas i ett pass idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0