Nattliga funderingar

Jag sitter här i natten och undrar över vad jag skall skriva under lovet. Vi har nämligen fått i uppgift att skriva ett Arbetsplatsreportage. Vad finns att välja på i Vilhelmina?

Äldreboende - sekretessbelagt.

ICA - för tråkigt (ber om ursäkt)

Badhuset

Syrrans Hälsokostbutik (men hon är inte ens hemma då)


Eller kanske något annat. Jag har inte riktigt kommit underfunn med detta än. Tyvärr. Intressant för er att veta? Jag har ingen aning. Knappast. Kanske om ni är mina kära vänner. Andra vet jag inte vad de har att göra på min sida. Im not telling any secrets around here, bitches!




Mina allra bästaste vänner i den glada Latikbergssnön! Det gick undan. Eller?
Förövrigt en väldigt smickrande bild på mig där bak på madrassen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0