Paranormal activity 2



Nu har vi varit och kollat på "Paranormal activity 2" och det första jag har att säga är...
SHUT THE FUCK UP PEOPLE!

Filmen har många tysta scener, antagligen för att bygga upp stämningen. Under den tiden trodde folk att det var okej att sitta och prata, skratta och prassla i papper. Jag fick sitta brevid en störig jävla skitunge som satt och berättade hela filmens historia för sina fjortiskamrater. Jag bad honom hålla käften, like a old lady, men det fungerade inte. Såklart, vad förväntade jag mig?


Anywho, filmen i överlag var väl okej. Lite bättre än ettan kanske, jag vet inte.  

Det är på riktigt!!


Tips: Om ni vill se den, gå inte på bion en lördagkväll. Gå mitt i veckan. Eller gå inte alls. Se den hemma. Om ni måste.


Jajja, och igår var man på fest hos min klasskamrats vän Amanda. Det var rätt trevligt, men jag känner mig alltid som en kärring som vill hem och sova tidigt, haha! Vid tunnelbanan gick det runt ett par pundare och grävde i sopkorgar. En utav dem frågade om jag ville låna ut min mobil. Jag sa nej.



 


Kommentarer
Postat av: pubes

sv: länka vad?

2010-10-24 @ 14:58:32
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0