The home of a nekrofilia

Nu sitter jag i skolan och väntar på att lektionen skall infinna sig. Vi skall prata om reportage. Och senare idag så ska jag göra layout samt skriva om mitt yrkesporträtt. Det känns lite tidspressande. Men jag har tid på mig imorrn också.

Jag fick tillåtelse av killen jag gjorde porträttet på, att vinkla honom som en nekrofil. En man som föredrar kroppslig värme, men som under situationer där alternativen är få, är öppen för förslag.
Det känns som om det kommer att ge texten ett lyft.

Nej jag skojar bara. Eller? Am i ? We have to ask ourselfs some questions!


Nu ska jag fortsätta att surfa lite på datorn igen. Känner mig helt död. Det är fiskgratäng till Lunch. Om vi har tur kanske vi får mat idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0