Köpa räkor och lägga dem i en balja

Hejsan, ni som läser min blogg. Jag orkar somsagt aldrig skriva numera, har så mycket annat att tänka på. Som att andas. Och äta. Räkor.


Jag äter räkor rätt ofta, för det är billigt. 10 kronor för 500g är inte helt skamligt. Jag kan därmed äta räkor utan att skämmas.

Hehe vad mer... Mimmi önskade att jag berättade allt. Jag var på stan med min klasskamrat idag och kikade på jackor. Men jag köpte istället en mössa och två par vantar. Var väldigt frestad att köpa en pälsrock som fick mig att se ut som en övergödd buffel dock, men lät bli. Den kostade 800 spänn!


.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men vaa, vad är det för räkor som är så billiga? Jag trodde räkor var dyra!

2010-11-05 @ 17:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0