Visdomens ord

Sitter och jobbar med layout och har lust att skjuta mig i huvudet. Uppgiften är enkel, men detaljerna är det som driver mig till vansinne. "Dra raden, skapa avstånd, har du sett hur marginalen ser ut? Fixa!".

Jajja. Nu ska vi fortsätta med ännu en uppgift. Läraren uppmanar oss att fokusera på skärmen han har framme vid katedern.

Var förresten invigning av nya centrum igår i Åkersberga. Skulle handla åt mannen jag jobbar hos, och fick panik bland alla svettiga människor. Alla gick långsamt, i klungor och jag fick stå i kö i säkert 30 minuter innan jag kunde dra mig tillbaka.

Det borde införas speciella "kärringköer". Där de äldre damerna kan stå och fiffla med sina bröd bästfan de vill utan att göra folk bakom irriterade och nära bristningsgränsen.


Kommentarer
Postat av: Vanja

och skramla med sina mynt och räkna enkronor när de betalar - a a a arton å, n nitton å, tju u ugo!!

2010-10-25 @ 09:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0