Brutal färgupplevelse

 

Jag försökte att färga håret ljusare häromdagen, och det blev väl sådär! Inte riktigt som jag tänkt mig.

 

Själva frisörupplevelsen var frukansvärd, och aldrig, ALDRIG har jag haft så ont av att sitta i den den där stolen.

 

Till att börja med så tog det ungifär 40 minuter att få håret slingat. Det gick okej. Sen var det dags för att bli duschad : En upplevelse som normalt ska vara skönt. Och varmt.

 

* Vattnet var kallt

* Nackstödet var oförmöget att ställa in korrekt, så nackspärren var ett faktum

* När toningen skulle sättas in, så slet hon i håret. SLET! Jag överdriver inte. Tårarna rann och jag sprattlade med fötterna eftersom jag inte kunde hålla kroppen i styr pga smärtan.

 

När det var färdigt var jag fortfarande missnöjd. Jag var då fan inte blond iallafall. Så jag klagade och ville ha mer. På med hättan(mössa med hål i). Hon tog en såndär virknål, STAMPADE in den i hålen och drog ut håret. Gned in färg.

 

Dags att tvätta igen.

 

Kallt vatten, obekvämt nackstöd och ännu mer smärta på menyn. Hon tog tag i hättan och drog, rakt av. Hon var inte försiktig för fem öre och jag kved! Jag sa att det gjorde ont som fan, men hon sa bara :

- Det är snart över.

 

 

Bitch. Jag går ALDRIG dit igen! Aldrig ! Tänker inte bidra med pengar till en tortyrkammare. Trodde det avskaffats för flera hundra år sedan.

 


Kommentarer
Postat av: pubes

jeeez :S ring hennes chef å berätta!

2010-09-16 @ 15:53:48
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0