Fikapaus i etern

Nu sitter jag i skolan och har "fikarast". Den termen används här för folk som dricker kaffe. Jag dricker vatten. Och jag anser iofs att ingetdera kan klassificeras som fika. Det är helt fucking insane.

Istället sitter jag med en klasskamrat inne i klassrummet och lyssnar på musik. Jag lyssnar på "Swedish house mafia" och han lyssnar på något annat. Något bullrigt. Vi kommunicerar inte alls för tillfället. Vi har båda hörlurar.


Nästa vecka så ska vi presentera ett personporträtt av en äldre person som vi ska intervjua. Jag har lite småångest faktiskt om jag ska vara ärlig! Är det så jävla bra att ha det om man går Reportagelinje? Har jag valt rätt? Är jag en skamfläck som känner såhär?


Får gå och ragga upp nån gamling imorrn och fråga efter en intervju nu i helgen eller på måndag eftermiddag.




 

Jag fick nyligen reda på att hela världen lyssnat på den här låten jättelänge.

Men man har en tendens att ligga efter då man bara lyssnat på P1 hela sommaren




Nu i eftermiddag ska vi gå och kolla hus. Gött. Om vi gillar det kan vi eventuellt flytta redan nästa vecka! Fingers crossed.


Kommentarer
Postat av: lilly





seriöst! en hello-kittytårta vill jag ha! är ju lite utmaning ;D



2010-09-03 @ 01:01:08
URL: http://lillyhagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0