Flytten till Solna

Idag har jag kastat kläder i två stora sopsäckar(Fan inte klokt vad jag dragit på mig under halvåret jag bott här).

Om jag inte missminner mig kom jag hit med två väskor, inte speciellt stora heller. Man kan nästan konstatera att jag är något av en "hamtrare". Men långt ifrån sluskarna som badar i kattbajs och lusbitna gamla koftor. Hoppas jag.
- Måste dock poängtera att jag lägger dem i sopsäckar för att ta med dem i flytten.

Min moster är gullig och skänker saker till både höger och vänster, och det hjälper så fasansfullt mycket. Tack snälla du!


Jag skall strax dra på jobbet och vara tills kl 21 ikväll. Sen när jag kommer hem igen skall jag packa lite mer ingående. Jag har ca 20000 papper liggandes som torde organiseras. Ja och fula teckningar som jag fick av barnen på fritids som ska kastas(sorry kids, but they werent exactly Rembrandt).


Och vad mer... ska intervjua grannen imorrn också. Men det är svårt. Känner mig sjukt nervös, och vad händer om han vill läsa vad jag skrivit efteråt? Jag kommer ju att skämmas ihjäl. Men måste komma igång innan Onsdag. Eller var det Torsdag det skulle vara inlämnat? Stod ingenting om det på papperet. Aye. Im in deep scheisse.




Kommentarer
Postat av: pubes

appropå teckningar: när jag har praktik å sådär så får man ju alltid 1 miljard teckningar av barnen, då brukar jag säga att jag inte tar emot dom. Då undrar dom varför å då förklarar jag alltid att jag får teckningar av ALLA barn varje dag, det blir JÄTTEMYCKET teckningar på en vecka och si barn, det går ju inte för sig! Det brukar dom faktiskt acceptera:) ett litet tips bara, om du ska vara på dagis nån fler gång! :)

2010-09-05 @ 15:49:16
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0