Home alone, bajsrubrik.

Hej och hå! Nu är man alltså hemma i Solna och häckar. Daniels föreldrar ska komma och bo här ikväll, och det ska förhoppningsvis gå bra. Tanken var väl att jag skulle ta mitt pick och pack och dra till moster Annika, men så blev ej fallet. Stannar här istället och skriver lite skit på bloggen. 


Köpte några presenter till dem också, mest krimskrams men whatävva. De får faktiskt ha överseénde med att jag är en fattig student med extremt dålig humor.





Vi tog en massa poserbilder i skolan idag. Varav ett där jag hånglar med en snigel.

Vill ni se min klasskampis bajsa i skogen utanför skolan också, är det bara att höra av sig!



Sprang med mimmi på stan litegrann dessutom. Grejt as usual!


På Lördag åker snuttepuppan till London.

God speed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0