In the Wilderness

Igår så flyttade vi in i den lilla lägenheten i Solna. Det känns faktiskt okej hittills, men vem vet.. Får hela tiden en känsla av att det står en rynkig gammal gubbe utanför mitt fönster och masturberar. Det är nackdelen med att bo under jord, folk kan så lätt iakta.

Inte för att jag tror att någon skulle göra det, men hey! Detta är Stockholm! Såg en råtta imorse också när jag skulle gå upp för kullen till skolan. Viltlivet alltså.

Under min tid i Stockholm har jag sett detta:

1. Grävling
2. Orm
3. Igelkott
4. Rådjur
5. Padda
6. Råtta

Vad kommer sen? En muterad Ninjaturtle?


Nä nu ska jag gå in i klassrummet och inta plats. Det var så skönt att ta sig till skolan imorse också! Ca 35 minuter tog det till skolan. Från Åkersberga tog det 1½timme.

Kommer att lägga upp bilder på lägenheten sen också, men min kamera är somsagt död. Jag får kanske tillbaka den om 2-3 veckor. Har inte fått tillbaka min jävla mobiltelefon heller

Ciao

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja herregud, åkersberga är långt borta alltså! Och sedan det där med exotiska djur, tyckte jag också att igelkott och rådjur var lixom, men sthlm:are tycker nog att ren, älg, räv.. är mer exotiskt än vad vi tycker igelkotten är lixom ;) Kul att ni hittat bostad, trots att den var rätt dyr, men är det sthlm så är det! Ligger den på bottenvåningen eller eftersom du säger att folk kan knacka på? Jag bodde på botten i hässelby och gillade det väl sådär :S

2010-09-09 @ 16:10:46
Postat av: Martina

man ser mest döda djur på vägen tyvärr...

2010-09-11 @ 00:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0