Innan sängen kallar. Hojt!


Ikväll har jag suttit och glott på "Dharma & Greg" samt skrivit miljöbeskrivning. Om den blev speciellt bra betvivlar jag dock, herr ordförande. Men jag antar att den klarade sig till godkänt, om man har den turen.

Fast våra uppgifter blir inte betygsatta. Kommer de att bli, frågar ni er. Vet inte, svarar jag. Jag antar att något måste bli betygsatt någongång, annars vore det loco. 

Jag känner mig lite ensam här ni i Stockholm när mina kompisar flygit åt var sitt håll i världen. En åkte till Vilhelmina, den mest exotiska platsen i Norrland. Den andra till London, folk med snea tänders hemvistelse. 

Jag saknar dem redan. Och snart vill jag hem till Villis och jaga lite renar med min familj. Är rädd att renskötaren som lovade att försörja dem innan jag åkte till Stockholm har försummat dem. De kanske sitter där i lappkåtan ensamma, rädda och exposed.   

Nej, får dra på mig harpälsskorna och spring raka väg´n hämm!




Min dator har en webcam som inte går av för hackor.

Egentligen är den rätt värdelös, och micken låter som en skramlande gammal plåtburk. Men det känns endå alright!


Kommentarer
Postat av: pubes

sv: när jag googlade på det så hittade jag en frisör som hade bloggat om just det här problemet. hon sa att man hade 2 veckor på sig att klaga och att man skulle ha kvittot med sig när man kom tillbaka för att få göra om det. jag hade inget kvitto med mig och jag tror att du kan ringa nu, för frisören vill ju hellre att hon får en chans till att fixa till det och att du är nöjd och sprider ett gott ryckte än ett dåligt. När hon dessutom sa att det skulle bli ljusare efter 3 tvättar så är det ju självklart att du tvättar 6-7-8 ggr för att se om det blev det, eftersom du VILLE ha ljusare, därför du väntat lite längre på att ringa å klaga. Ring imorgon och säg det till henne, att du är missnöjd och att det inte alls blev ljusare efter några duschar som hon sa att det skulle bli. Om man blir missnöjd för så mycket pengar som det faktiskt kostar så ska man ju fanimig klaga!

2010-10-01 @ 16:04:02
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0