Jag i skolan.

Nu sitter jag på skolan och får lära mig om Photoshop. Jag kan iofs det mesta, men därför känns det också ännu bättre. Jag behöver inte hänga efter som ett jävla retard, utan snarare tvärtom så ligger man i framkant. Ungifär.


Ja vad händer annars då? Jo jag duschade för första gången hemma i lägenheten igår. Väldigt intressant. Kunde i princip stå hur länge somhelst innan det blev kallvatten. Duschen får 8 poäng av 10. Det fattas ju trots allt badkar.

Såhär såg jag ut idag, vi skulle fotografera och lägga in foton på datorn.

 

 

 

Vi har en "bensträckare" på 5 minuter nu också. Men min plikt som bloggerska kallade. För alla mina 9 läsare.


Kommentarer
Postat av: pubes

yaaaaaay!

2010-09-09 @ 14:23:25
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0