Men howdy howdy!

Nu har jag en ny dator - en rätt så seg. Inte 100 % nöjd, men skitsamma. Det går att fixa. Har nämligen fått tips om vad som kan stå fel till.


Annars känns det som en lättnad att ha en egen dator. Jag kan porrsurfa fritt och kolla på superroliga kattklipp på Youtube. De är verkligen tokiga, de där katterna alltså.



Denna bild kan alla på min skola se, om de vill veta vilken trevlig prick den där Vanja Abrahamsson är.



Ikväll har jag ätit ostkrokar också, med cola. Det är syndigt värre och jag känner mig som en förstaklassig buse! Som en såndär buse som åker moppe utan hjälm. Men personligen så anser jag att detta är häftigt. Gå-över-vägen-utan-att-titta-sig-för-häftigt.

Helt ärligt vet jag inte vad jag skall säga! Min blogg känns rätt död. Den är nästan död för mig.  


Kommentarer
Postat av: mamma

snälla... ring å prata med mej!!! Pusss å kram

2010-10-13 @ 17:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0