Pass me the Salt

Idag har vi gjort massor! Lite nyttigheter samt onyttigheter. Först var vi på IKEA och köpte:

* Badrumsmatta
* Vardagsrumsbord
* Diskställ
* Glas
* Besticklåda


Bordet var lite tricky. Den var uppe på en hylla, och personalen envisades med att man behövde gaffeltruck för att få ner skiten. Dvs att vi fick vänta till imorgon för att få det.
Men så mötte vi en man - en mörk man med tjocka ögonbryn. Han pratade engelska och behövde samma sak som vi, och klamrade sig över sin olycka.

Vi höll med och sa adjöken. Jag började att klättra lite på hyllan för att se om det var svårt att komma upp, och mannen som gått därifrån, vände sig och tittade på mig. Han sprang fram och sa : Let´s do it.

Han klättrade, tog ner våra bord och kom ner igen. Succéss!

Jag tog dock ingen aktiv roll i det hela, men kan stolt säga att jag bidrog til latt han kom tillbaka för att ta ner borden. Jag gav honom modet!



Sedan åkte vi hem, dumpade sakerna och åkte till Kista för att se bio. Salt med Angelina Jolie.




Innan bion stod jag och dansade lite i tunnelbanan.




"låtsas att du kissar". Daniel höll på att ramla ner i vattnet.




Vi fick snygga muggar med "Alvin och gänget" på. De tog vi med hem.





Den glada kon får kuk. Kir betydet nämligen kuk på persiska.





Gick förbi på "Arken zoo" och kollade in marsvin. Awww! Planerar dock inte för ett återfall. Men som likt en anorektiker drar jag mig inte för att gå förbi mataffären för att lukta lite på det man inte kan få, men så gärna vill ha 


Marsvin foe life.



Nä nu orkar jag inte lägga in fler bilder. Datorn är så jävla seg.





Kommentarer
Postat av: pubes

hahaha, du borde be om övervakningsfilmen från ikea;)

2010-09-13 @ 10:02:33
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Desiree

Jag dödar dig om jag hittar ett marsvin i er lägenhet då vi kommer dit!!! :P du ska inte gå förbi zoo .. inte ens titta in i fönstret!

2010-09-14 @ 12:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0