Sitter i skolan

Ja nu sitter man här i skolan och lodar sig. Vi sysslar med hemsidor och källkoder, och jag håller på att skapa något briljant. Och likadant som alla andra.

Jag kommer alltid lite försent nuförtiden, och det är inte med flit alla gånger.

Imorse tex : Gick ut i tid för att vänta på pendeln. Allt gick enligt planerna. Jag klev av i Karlberg för att byta med tåget mot Bålsta, men råkade gå på tåget mot Märsta istället. Det var ju därifrån jag kom! Så jag fick sitta där och vänta gott på nästa tåg från Solna.

Retarded. Jag går alltid på fel tåg av någon anledning. Visar just hur uppmärksam jag kan vara.

Vad säger dessa bilder er förresten? First respons?



Bild nummero 1



Bild nummero 2



Bild nummero 3


Kommentarer
Postat av: Viktoria Bergqvist

Synd att man ser det liggande trädet erdan på bild numero två. Men eftersom du är min söta lillasyster så har jag överseende medd et. Nu måste jag skynda mig hem och laga mat åt Emma o Anton. Puss

2010-09-23 @ 16:56:31
Postat av: Vanja

ja jag vet :( Enorm tabbe! Men jag ville att vi skulle låta killarna falla i sjön. De nappade ett tag, men det var tydligen för svårt. Tack för att du har överseende med detta, sis! Kram påré!

2010-09-24 @ 18:46:14
Postat av: burriburrsonja

jag tänkte också på det, tyckte det förstörde hela upplevelsen med bilderna som annars hade kunnat vara fantastisk. :(

2010-09-24 @ 22:03:38
URL: http://burriburr.se
Postat av: Vanja

Såklart att du, Sonja, inte skulle ha överseénde med detta! Du är den elaka systern. Vi kanske välte flera träd, never crossed your mind ?

2010-09-24 @ 22:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0