The revealing...

Nu har jag tänkt lägga upp lite bilder på min lägenhet. Och bilder på migsjälv när jag poserar framför kameran och försöker se allmänt snygg och fräsch ut.


Detta var nog en utav de allra bästa "Snyggbilderna" jag tog. Tog ett när jag var naken och insmetad med vaselin också, men det är nog lite too much för er läsare att hantera. Detta är min hallspegel. I hallen.




Här är jag i min säng. Mina tröja matchar lakanet, vilket ni ser själva. Golvet syns också.




Ja nu har ni fått ett smakprov på hur det ser ut på mitt nya ställe! Nästa helg kommer mina kompisar hit också, så det ska bli roligt. Partay with some pomtay everybodäy!


Kommentarer
Postat av: pubes

DIN lägenhet? bor inte Daniel där?

2010-09-11 @ 23:58:05
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Vanja

Hehe jodå! Tänkte inte alls på hur jag formulerade, men klart har han en plats på detta ställe också. Annars skulle jag icket ha råd! I would be living on the streets

2010-09-12 @ 00:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0