The roast of Pamela Anderson

Jag satt nyss och kollade en stund på "The roast of Pamela Anderson" på Comedy Central. De drar massor av skämt om Tommy Lee´s gigantiska penis. Och om hennes enorma tuttar. Tommy Lee´s gigantiska penis mellan Pamelas enorma tuttar, and so on.

Jag lessnade dock efter en stund, och sitter här istället. Courtney Love medverkade också, och det är mest lite pinsamt. Men jag försöker hela tiden tänka "Det är inte så farligt". Men när hon visade sin vagina när hon blev roastad blev det lite för mycket kanske. Hon ser fan inte så fräsch ut, och detta är väl endå inspelat för att par år sedan, för Anna-Nicole Smith satt i publiken(hon är död).


Nåväl! Nu ska jag sova, är rätt trött. Imorrn ska jag göra min intervju samt flytta till Solna. Det känns sjukt intressant. Eller... nej intressant. Det ska bli kul! Att ha ett eget ställe att hänga på. Youré all welcome. Nästan.


p.s! Jag har haft 8 läsare idag. Försök att tagga ner med trafiken! Stramar förmodligen halva jordklotets hastiget på nätet.

Kommentarer
Postat av: Martina

Stötte på courtney love på en fest en gång. Hon var inte fräsch då heller. Hon var definitivt drogpåverkad och gjorde mest bort sig själv

2010-09-05 @ 15:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0