Jag skapar

Nu håller jag på ett skapa ett nytt inlägg för att roa mina läsare. Jag vet att jag skulle "komma igång" med bloggen igen, men jag orkar fan inte. Ivé got other stuff on my mind. Facebook tex (suck).

Annars så flyter livet på. Jag jobbar, har påskledigt (skittråkigt när killen är på jobbet och slutar precis när jag åker iväg på mitt). Lucas är upptagen med sina brorsor för att riva skjul, och yeah. Resten håller på med sitt och övriga är i Vilhelmina. Det är inte lätt att vara ledig när man inte har ett piss att underhålla sig med under dagarna.

Men nu skall jag ej låta bitter! På lördag träffar jag eventuellt min syster Vickan, och på torsdag ska jag vara vaken (enligt Daniel) hela natten. Det återstår att se hehe. Vi brukar däcka kring 01.00. Partey!

När jag är hemma hos honom brukar jag underhålla mig med photoshop ibland. Jag tycker iallafall att jag är en okrönt drotting på området, för se själva vad jag kan skapa med mina eldiga, spättiga och äckligt flitiga fingrar:





Nä skoja ba. Det enda jag gjorde med denna bild var väl att ta den. Med kameran. Sen fick jag honom att besluta vad det skulle stå, samt färg. Lidingö är värsta ghettot. Det är känt som Stockholms egna "Mordor". Se hur skillad han är på sin longboard, det är väldigt imponerande. De tu flyter ihop till en perfekt symbios. Om han fick ligga på kvällen? No doubt about it.


Nej, allvarligt talat. Se vad jag skapat :




Sen kom man fram till att det inte alls är en enhörning, utan bara en häst. Hornet fattas. Pinsamt.



Nä nu ska jag dra mitt smutsiga ass in i duschen och tvätta håret. Och kanske mitt smutsiga ass.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0