AGAIN?!

Nu skiter ni nästan ner er. Jag uppdaterar - andra dagen i rad.

Jag sitter uppe och lider av tristess, har ätit lite ägg och mår illa. Men imorrn skall jag dock umgås med Lucas för att dricka lite cider samt leta kläder. Det känns extra glamouröst på grund av att jag får pengar från CSN! Lever livet, glassigt värre. På kvällen ska jag hem till Daniel, somsagt, för att vara vaken på natten. Spännande!


Skickade en länk till honom igår, med texten "Tänker på dig...".






Han hade förmodligen väntat sig något annat, och han visste inte om han skulle bli förolämpad eller ej.
 Jag säger : Bli inte förolämpad. Det var strong att du pallade en tredjedel också. This is almost to hot to handle.





Nej usch, nu ska jag gå och borsta mina tänder. Kanske duscha en snabbis också. Det hjälper mig att sova. ZZZzzzzZzzz... blöh


P.s! Min header är totalt värdelös, men det var den enda som jag hade till hands. Var så förbannat jäkla less på min förra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0