Bloggen äro död

Jag tror det är uppenbart att min blogg är död. För mig. Nästan.
Orkar nämligen inte lägga ner så mycket tid på att skriva längre. Jag ligger istället som en klubbad säl hemma i lägenheten i Solna och gör ingenting. Eller så jobbar jag. Eller går i skolan.


Och så har jag blivit sjuk, perfekt till min syster Sonjas ankomst! Förra året all over again då jag låg i ett av Berns hotellrum och hostade slem i en påse. Men inte lika illa dock. Jag mår bättre nu, är faktiskt rätt kontaktbar.


Fick sjukanmäla mig från både skola och jobb. Det känns värdelöst. Inte bra alls. Blöh.





Detta är det första jag fick göra i skolan med radio hehe.
Medverkande är :

Sonja
Rebecca
Max
( som fruktrelaterande slusk)
Lucas ( "var digsjälv")
 ..... och David ( Ska vi gå hem till dig, eller hem till mig?)

Kvalité på hög nivå!



                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0