Long time no see

Hellu there, you damn fine people!

Jag har kommit tillbaka till Sverige, och det gjorde jag i Söndags. Men jag har ingen somhelst lust eller ork att uppdatera de 7 människorna som läser min blogg längre. Förutom nu dock.


Jag tog mina väskor och reste hemmåt med flyget, precis som planerat. Och det var med tungt hjärta jag separerade från Mimmi vid busshållsplatsen. Vi hade riktigt roligt! Har inte skrattat så på länge. Och det säger jag med allvarlig uppsyn och med ett skrattade och poetiskt sinne.


Gjorde inte så många turistsaker, såg London bridge.. och... mm... Big Ben. Men det var mest i förbifarten. Skulle gå in på London Dungeon men det blev en billigare kopia tvärs över gatan istället. Det var roligt det med, om än lite b hehe. Inte skrämmande alls. Förutom när en baby försökte att pissa mig i ansiktet. Då skrek jag till.


Piercade mig också. Som jag sa i föregående inlägg. Ohlala.





Eyyy yooooo


Kommentarer
Postat av: pubes

men det har jag missat!! I like it! mer piercings till folket! =D

2011-01-06 @ 00:04:16
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Vanja Abrahamzzon

Då får jag tacka och bocka! Jag är rätt nöjd faktiskt

2011-01-07 @ 02:03:14
URL: http://vanjaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0