Slemhosta - men det är okej

Idag hostar jag slem som om jag vore en döende gammal pensionär igen. Men det är okej! Så länge jag slipper halsfluss och andra störande halssjukdomar kan jag leva med det(Om inte, vet ni vad ni ska göra. Kolla föregående inlägg här).


 Jag och Daniel gick en sväng på ICA, och jag höll på att svimma. Har inte ätit idag, och det är en bit att gå. Kanske 20 minuter fram och tillbaka. Blåsten ska vi inte ens tala om. Håret flög in i munnen och i ögonen konstant, dvs ett otroligt störande moment. Att stänga munnen var inget alternativ, och ögonen behöver jag för att se var jag ska gå.



Nåväl! Skönt med Lördag. Hoppas ni får en trevlig en!



Jag i Bengans overall. Ingen supervacker syn, men duglig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0